19.5.08

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Η περίοδος των εξετάσεων ξεκινάει σε δύο μέρες με πρώτο μάθημα τα τρομερά μαθηματικά! Καλό που είναι πρώτο γιατί είναι το πιο δύσκολο μάθημα και μας απαλλάσσει γρήγορα από το βάρος του αλλά μας υποχρεώνει κιόλας να μάθουμε τον τρόπο για να διαβάσουμε καλύτερα. Κατά την γνώμη μου ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης των εξετάσεων, είναι να βλέπουμε τα διαγωνίσματα ως έναν τρόπο για να αποδείξουμε στον εαυτό μας πως οι κόποι ενός χρόνου δεν πήγαν χαμένοι.

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Την φετινή χρονιά την πέρασα μπαινοβγαίνοντας στο νοσοκομείο για μια σειρά από δύσκολες και περίπλοκες εξετάσεις. Έτσι αναγκάστηκα πολλές φορές να διαβάσω τα μαθήματα μου στο παγκάκι του κυλικείου ή στο κρεβάτι μου. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να μη χάσω κανένα μάθημα.

Η ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Σήμερα 19 μαίου 2008, η μαμά μου μπήκε στο νοσοκομείο για να κάνει μια σοβαρή εξέταση στην καρδιά η οποία απαιτεί πλήρη ακινησία μετά την επέμβαση λόγω της επικινδυνότητας από την τομή στην κεντρική αρτηρία.
Από την αγωνία μου, πριν από την επέμβαση έπαιρνα τηλέφωνο τον μπαμπά μου κάθε 10 λεπτά. Όπως καταλαβαίνετε σήμερα δεν είχα τον νου μου στα μαθηματικά! Μετά την εξέταση, έπαιρνα την μαμά μου κάθε μια ώρα για να δω τι κάνει, για να της λέω πόσο την αγαπώ και για να την κάνω να χαρεί.
Ομολογώ ότι σήμερα θύμωσα λίγο με τον μπαμπά μου, που δεν με αφήνει να πάω αύριο μαζί του να την πάρουμε, αλλά όταν μου εξήγησε κατάλαβα και έτσι δεν του κρατώ κακία.

Σήμερα ήθελα να του κάνω έκπληξη, αλλά και να ξεκουράσω την γιαγιά μου, έτσι μαγείρεψα κανελόνια με μια σάλτσα που έφτιαξα μόνος μου! Ο μπαμπάς ενθουσιάστηκε.

Πηγαίνω για ύπνο γιατί ο μπαμπάς μου δείχνει συνέχεια το ρολόι!

No comments: