27.6.08

Καλοκαίρι και ποδήλατο

Έχω πολύ καιρό να γράψω στο blog μου. Οι εξετάσεις στο σχολείο τέλειωσαν και μαζί τους το άγχος, η κούραση και η αγωνία. Βγήκαν τα αποτέλεσματα. Με Άριστα το πήρα το χαρτί για την Β' Γυμνασίου και κανένας δεν μπορεί να μου πει τίποτα!
Σειρά τώρα έχουν οι εξετάσεις στο Ωδείο. Τελειώνουν και αυτές αύριο και μετά έχουν σειρά τα μπάνια και η ποδηλασία!
Η ποδηλασία μπήκε στη ζωή μου ως κάτι πολύ ευχάριστο και τώρα την βλέπω διαφορετικά και όχι απλά για παιχνίδι. Κάνει ποδήλατο ο φίλος μου ο Κυριάκος, κάνει ποδήλατο ο μπαμπάς του ο κος Βασίλης και ο μπαμπάς μου τρέχει και βοηθάει στους αγώνες του Πελοτόν. Έτσι κόλλησα και εγώ.
Πήγαμε στους Δελφούς για να δούμε τον κο Βασίλη να τρέχει, πήγαμε στην Πεντέλη για να δούμε την ανάβαση με ποδήλατα και την περασμένη εβδομάδα, πήγαμε στο Ηράκλειο Αττικής που ο
Πελοτόν οργάνωσε έναν αγώνα. Όλοι βοήθησαν σε κάτι. Εγώ δήλωσα συμμετοχή στον λαϊκό αγώνα που έγινε μετά και έτρεξα. Μετά τον αγώνα που έδιναν τα μετάλλια, άκουσα να φωνάζουν το όνομα μου. Ήμουν 2ος στην κατηγορία Παιδιά Γυμνασίου - Λυκείου και πήρα το ασημένιο μετάλλιο! Δεν το περίμενα!

Αυτό το άθλημα με έχει ενθουσιάσει πραγματικά, σε σημείο που προτιμώ να κάνω προπόνηση από το να παίζω μπάλα! Μακάρι να μπορούσα να κάνω προπόνηση κάθε μέρα. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 προπονήσεις, μια στο Μαρκόπουλο στον δρόμο για τον Ιππόδρομο κυκλική διαδρομή. Έκανα 25 χλμ.
Στην δεύτερη προπόνηση πήγαμε στην παραλιακή Σουνίου και κάναμε άλλα 25 χλμ. Και στις δύο προπονήσεις είχαμε τον κο Βασίλη από δίπλα και τον μπαμπά από πίσω με το αυτοκίνητο. Στην παραλιακή, ο μπαμπάς είχε βάλει πινακίδες
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΔΗΛΑΤΑ και PELOTON CYCLING TEAM και τον πορτοκαλί φάρο που είχε βάλει και στους Δελφούς όταν ακολουθούσαμε την ομάδα του Πελοτόν που έτρεχε.
Η ποδηλασία με έχει επηρεάσει τόσο πολύ και εκεί που πέρναγα τις ελεύθερες ώρες μου στο Youtube, στο Miniclip ή μπροστά στο Playstation, τώρα κάθομαι και βλέπω αγώνες ποδηλάτων, τον Γύρο της Γαλλίας και αγώνες πίστας!
Η ποδηλασία με έχει συνεπάρει πραγματικά και ήρθε και ισοστάθμισε την αγάπη μου για την μουσική. Η μουσική παραμένει ότι πιο όμορφο έχω στη ζωή μου, αλλά τις ώρες που δεν τις αφιέρωνα στην μουσική, βαριόμουν. Το ποδήλατο είναι ότι καλύτερο. Μου αρέσει όταν και στις δύο προπονήσεις αλλά και στον λαϊκό αγώνα, εκεί που έλεγα δεν μπορώ, έλεγα στον εαυτό μου μπορείς κι άλλο και τα κατάφερνα. Στην ιστιοπλοΐα που έκανα πολλά χρόνια, δεν γινόταν αυτό. Αν δεν είχες αέρα, δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα και καθόσουν. Στο ποδήλατο βάζεις στοίχημα με τον εαυτό σου, όπως έβαλε και ο κος Βασίλης στους Δελφούς και τερμάτισε τα 12 χλμ ανηφόρας.
Κάτι που μου αρέσει επίσης πολύ, είναι οι άνθρωποι στον Πελοτόν που με υποδέχτηκαν ζεστά και που σε λίγο καιρό θα με κάνουν και μέλος. Έβαλα στόχο να κερδίσω τον κο Μάκη σε έναν αγώνα. Στον λαϊκό αγώνα κέρδισε την πρώτη θέση στους ενήλικους. Θέλω να κουραστώ, να ιδρώσω και να καταφέρω να γίνω ένας καλός ποδηλάτης.
Από κάτω σας βάζω μερικές φωτογραφίες.



Στην αφετηρία του λαϊκού αγώνα στο Ηράκλειο Αττικής δίπλα στον κο Μάκη από τον Πελοτόν που πολύ σύντομα θα τον κερδίσω!


Απονομή. Πήρα το ασημένιο μετάλλιο.


Τα αποτελέσματα του αγώνα. Δεύτερη θέση παρακαλώ στην κατηγορία Παιδιά Γυμνασίου - Λυκείου στον πρώτο μου ποδηλατικό αγώνα! Λέω να ιδρώσω να πάρω κι άλλα μετάλλια!

1 comment:

PELOTON Cycling Team said...

Ντινάκο μου,
σου εύχομαι όχι μονο να νικήσεις τον κο Μάκη αλλά να βάλεις τα γιαλιά σε όλους και να γευτείς πολλές πολλές νίκες.
Είναι πολύ σημαντικό ένα παιδί σαν εσένα με την παιδεία που έχεις και το μουσικό ταλέντο να θέλει και να μπορεί να υπερβεί τα όρια του εαυτού του μέσα από το ποδήλατο.
Είμαι σίγουροι ότι ο Πελοτόν θα βρεί στο πρόσωπό σου έναν μεγάλο αθλητή και ένα ακόμα πιό ένθερμο υποστρικτή.
Σε περιμένουμε να συνθέσεις και τον ύμνο της ομάδας.
Φιλιά πολλά και καλές πεταλιές.
Βίβιαν